Terug

Levertijd en Ruilen of Retour

Bij retour betalen wij direct na ontvangst het complete order bedrag incl. verzendkosten (indien va toepassing) van ons naar u terug. Retourkosten zijn voor de klant.

Ruilen?

Indien u wilt ruilen kunt u 1 maal gebruik maken van onze kortingscode, zodat nieuwe verzendkosten gratis zijn vanaf een order bedrag van minimaal €10.

U kunt de nieuwe bestelling dan weer in onze webshop plaatsen. Alvast bedankt!

Heeft u een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Neem dan eerst contact met ons op.

Download hier ons retourformulier (PDF)

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Herroepingsplicht is niet van toepassing op producten die voor u speciaal gemaakt worden, dit zoals b.v producten die op uw aanvraag bedrukt dienden te worden. B.v bokszak met uw logo. Of een op uw aanwijzing gemaakte bokszakstandaard. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Vragen over verzendkosten klik hier.

Levertijd vermelding? 

Er kan b.v vermeld staan: Verwachte levertijd +-1 t/m 3 werkdagen.

Indien het product hier op voorraad is, staat dit vermeld achter de variant, er geldt dan een levertijd van +- 1 werkdag.
Is het product hier niet meer op voorraad dan wordt deze besteld en is er een Verwachte levertijd van +-3 werkdagen. 
De verwachten levertijd is de levertijd die wij in veel gevallen halen en dus verwachten, maar wij zijn ook afhankelijk van andere.
 
 
Levertijd?
Wij vermelden een te geschatte levertijd, uitgaand wat wij in veel gevallen halen.
Toch kunnen wij geen garantie geven op deze aangegeven Verwachte levertijd, omdat ook wij afhankelijk zijn van fabrikanten, hoofdleveranciers en vervoersbedrijven.
Verwachte levertijd is uitgedrukt in werkdagen, indien er feestdagen zijn (of wellicht ook internationale feestdagen) kan de verwachte levertijd wellicht niet gehaald worden.
Wij hebben niet duizenden producten hier op voorraad, maar wel in onze shop.
Indien levertijd van u een hoge prioriteit heeft raden wij u aan naar een winkel te gaan.
 
Op voorraad?
Wij hebben niet op onze website staan: Op voorraad, wij kiezen voor de melding: Leverbaar.
Wij hebben immers niet alles hier op voorraad, maar wat wel leverbaar is omdat dit bij groothandels op voorraad ligt verspreid door geheel Europa.
 
Morgen in huis?
Wij hebben geen melding: Morgen in huis, webshops die dit wel doen, kunnen dit ook niet garanderen.
In veel gevallen halen de vervoersbedrijven het de volgende werkdag te leveren, maar niet in alle gevallen. Wij willen liever geen valse belofte doen.
 
Melding indien vertraagd?
Indien een pakket is vertraagd, brengen we graag onze klanten op de hoogte.
Wij willen u vragen om nog even geduld te hebben.
Via onze track en trace pagina kunt u meer informatie krijgen over de te verwachten leverdatum en de actuele status van de vertragingen.
 
Vertraagd?
Soms kunnen ook wij te maken krijgen met onvoorziene omstandigheden waardoor een pakket vertraagd is. Feestdagen, drukte in het verkeer, pakketten die verkeerd zijn gesorteerd, pakketten die zijn beschadigd, verkeerde producten die zijn geleverd enz. Helaas kan er het een en ander misgaan, maar gelukkig maken wij het zelden mee.
Vertraging vinden we enorm vervelend maar kunnen op dat moment niet meer doen dan geduld hebben. Soms kiezen we er zelfs voor om het product rechtstreeks van een hoofdleverancier naar de klant te verzenden, met extra hoge verzendkosten.
Dit alles om er voor te zorgen dat de vertraging beperkt blijft.
Tevens hebben we met vele leveranciers een voorraad koppeling, het kan echter soms gebeuren dat de informatie die ons wordt aangeboden niet actueel blijkt te zijn omdat de verkoop sneller kan gaan dan een voorraad status welke wordt bijgewerkt in een automatische product feed.
Best Fightshop kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer levertijd niet gehaald kan worden.
Daarin tegen leveren wij vele unieke producten die u niet snel ergens anders zult vinden en is het daarom soms het wachten waard! Het is een bewuste keuze om een groot aantal aan te bieden en deze niet allemaal hier op voorraad te leggen. Dit doen onze fabrikanten en hoofdleverancieren voor ons. Wij weten wat de meest verkochte producten zijn en kiezen bewust wat er hier op voorraad wordt gelegd, dit komt ten goede voor de productprijs.
 

Orderverwerking?

Indien u bij Best Fightshop een order plaatst gaat het als volgt.

Klik hier, Log in in uw account om uw status te zien.
1. Wacht op verzending (Uw order is geplaatst en wordt spoedig in behandeling genomen).
2. Uw order is in behandeling
3. Uw order is verzonden.

1. Na u bestelling ontvangt u per Email een bevestiging van uw order met daarbij de factuur als bijlage.
2.Zodra de betaling is ontvangen (u ontvangt wederom een bevestiging van betaling) gaan wij uw order verwerken.
3. Indien wij uw producten dienen te bestellen bij 1 van onze hoofdleveranciers ontvangt u wederom een bevestiging per mail zodra uw order klaargemaakt voor verzending.



4. Wanneer wij uw order aan kunnen bieden aan aan ons vervoersbedrijf dan ontvangt u van ons wederom een Email, nu met track en trace code zodat u weet wanneer u uw pakket kunt ontvangen. 
Track en tracecode kan nog niet direct zichtbaar zijn en werken, dit gebeurt pas bij het eerste scanmoment door het vervoersbedrijf. In veel gevallen ontvangt u uw pakket 1 dag na het ontvangen van de track en tracecode.
(Indien wij pakketten rechtstreeks vanaf een fabrikant kunnen sturen kunnen wij u helaas niet altijd een track en tracecode geven, net als bij brievenbuspost)

Grotere of zwaardere pakketten

Voor zendingen groter of zwaarder dan het bovenstaande gebruiken we diversen andere vervoersbedrijven, het is dan niet altijd mogelijk om hiervan een track en tracecode te versturen.

Niet compleet of kapot ontvangen?

Is het de doos of het pakket beschadigd ontvangen? Maak dan foto's van het pakket of product en mail deze ons binnen 1 dag, na ontvangst. Meldingen van defecten of vermiste producten die pas na 1 dag gemeld worden kunnen wij niet meer in behandeling nemen.

Niet leverbaar? Wat nu?

Het kan gebeuren dat een product door u besteld niet meer leverbaar is, afhankelijk van de leverancier kunnen wij u direct op de hoogte brengen of soms pas na enkele werkdagen. Helaas kunnen wij niet bij alle leverancier direct de huidige voorraad zien. Soms is een grote voorraad zichtbaar maar wordt op op dezelfde dag een grote order geplaatst waardoor niet meer leverbaar.

Ook kan het gebeuren dat onze eigen voorraad minder is dan wat u besteld heeft en er dus door ons bijbesteld dient te worden.

1.Wij bieden u een alternatief aan indien mogelijk.

2.Wij annuleren en crediteren uw order.

3. Indien wij op de hoogte zijn gesteld van een datum waarop weer leverbaar dan vermelden wij dit rechtsonder op de creditnota.

4. U kunt op de aangegeven datum dan het product opnieuw bestellen in onze shop. 

Vragen?

Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan.  Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via Email. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer vermeld in uw Email.

           

 

 

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Best Fightshop / 9 - 1151 Reviews @ Kiyoh - Webwinkelkeurmerk