Terug

web winkelkeur

Menu

Klantenservice

Reviews

Bent u niet tevreden en heeft u een klacht? Meld dit dan a.u.b aan ons, we zorgen dan dat het wordt opgelost! We raden u aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te maken.

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestfightshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 “We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

Veelgestelde vragen


1. Levering

1.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd ?

Uw bestelling wordt altijd z.s.m verpakt en verzonden, wij brengen u dan per mail op de hoogte.
In de track en trace Email ziet u een link naar een webpagina waar we langdurige vertragingen vermelden.
 
De geschatte levertijden staan vermeld bij elke product en kan per product verschillend zijn.
We geven aan of iets leverbaar is (wij hebben geen tekst op voorraad op onze website om verwarring te voorkomen, wij hebben immers niet alles zelf hier op voorraad)
We zijn dan in veel gevallen afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
Na een bestelling wordt gekeken of het artikel hier voorradig is wat u meestal ook kunt zien in onze webshop. 
Indien het bestelde niet hier op voorraad is, dan wordt uw bestelling voor u besteld en kunt u in veel gevallen uw bestelling op de aangegeven levertijd ontvangen. Ook wij zijn dan afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
U ontvangt van ons nog een mail ter bevestiging en even later de track en trace code.
De status van uw order is tevens te volgen wanneer u inlogt in uw account.
Hopelijk u zo voldoende te hebben ingelicht.
 
 
 

1.2 Ik zie geen informatie bij track en trace?

1.3 Hoe verloopt een levering van GLS?

1.4 Hoe verloopt een levering van Post NL

1.5 Hoe verloopt een levering via NL Logistics?

1.6 Ik heb een verkeerd product ontvangen

1.7 Mijn bestelling is beschadig geleverd

1.8 Wat als ik bij levering niet thuis ben?

1.9 Mijn bestelling is bezorgd maar ik heb niets ontvangen?

1.10 Wat zijn de verzendkosten?

2. Welke maat heb ik nodig?

2.1 Gebruik van de maattabel

Bij veel producten kunt u onder de te kiezen maat, klikken op maattabel.

U gaat dan naar een maattabel wat bedoelt is voor dat product.

Voor een totaal overzicht van alle maattabellen zie: https://www.bestfightshop.nl/service/maattabel/

 

2.2 Valt een product groot of klein?

3. Bestellen / wijzigen

3.1 Kan ik mijn order nog aanpassen?

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Dan kunnen we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

3.2 Kan ik mijn order nog annuleren?

3.3 Kan ik nog iets toevoegen aan mijn order?

3.4 Is er een extra korting voor sportscholen?

4. Bestelling buitenland

4.1 Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, in veel gevallen kunnen we in diverse landen leveren

Verzendkosten worden automatisch berekend in onze shop.

4.2 Kan ik zonder BTW bestellen?

5. Is er een bezoekadres?

5.1 Kan ik een winkel bezoeken?

Best Fightshop heeft geen winkel, wij zijn uitsluitend een online winkel. Er is geen bezoekadres.

5.2 Kan ik een product afhalen?

6. Betaling

6.1 Kan ik ook achteraf op factuur betalen?

In de checkout zit een optie achteraf betalen, die kunt u gebruiken.

Wilt u als bedrijf op factuur bestellen, neem dan eerst contact met ons op, dan bekijken we samen de mogelijkheden.

6.2 Mijn betaling is niet gelukt

6.3 Achteraf betalen is niet gelukt?

7. Ruilen of retour?

7.1 Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Via onze retourpagina leest u alle instructie hoe u retour kunt sturen

Meer informatie: https://www.bestfightshop.nl/service/shipping-returns/

7.2 Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

Neem contact op

* Verplicht veld

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Best Fightshop / 9 - 1151 Reviews @ Kiyoh - Webwinkelkeurmerk
    9,1
    Reviews & Zekerheden
    9,1
    (1179)
    • Echte ondernemers
    • Veilig online
    • Goede voorwaarden
    • Betrouwbare info