Levertijd
Aan de hand van de track en trace code en postcode kunt u in veel gevallen het pakket volgen.
Heeft u nog geen track en trace code ontvangen? Wacht dan aub nog even af, de volgt automatisch.
Vragen over verzendkosten klik hier.Levertijd vermelding?Bij elk product (op de product pagina) vermelden wij:Wij vermelden een geschatte levertijd. Wij gaan uit wat gemiddeld wordt gehaald. Echter vertragingen kunnen altijd voorkomen bij vervoersbedrijven of leveranciers. Wij zijn afhankelijk van hun, en proberen z.s.m te leveren. Heeft levertijd de hoogste prioriteit dan adviseren wij zelf in een winkel te kopen. |
Levertijd? Wij vermelden een te verwachte levertijd, uitgaand wat wij in veel gevallen halen. Toch kunnen wij geen garantie geven op deze aangegeven Verwachte levertijd, omdat ook wij afhankelijk zijn van fabrikanten, hoofdleveranciers en vervoersbedrijven. Verwachte levertijd is uitgedrukt in werkdagen, indien er feestdagen zijn (of wellicht ook internationale feestdagen) kan de verwachte levertijd wellicht niet gehaald worden. Wij hebben niet duizenden producten hier op voorraad, maar wel in onze shop. Indien levertijd van u een hoge prioriteit heeft raden wij u aan naar een winkel te gaan. Op voorraad? Wij hebben niet op onze website staan: Op voorraad, wij kiezen voor de melding: Leverbaar. Wij hebben immers niet alles hier op voorraad, maar wat wel leverbaar is omdat dit bij groothandels op voorraad ligt verspreid door geheel Europa. Morgen in huis? Wij hebben geen melding: Morgen in huis, webshops die dit wel doen, kunnen dit ook niet garanderen. In veel gevallen halen de vervoersbedrijven het de volgende werkdag te leveren, maar niet in alle gevallen. Wij willen liever geen valse belofte doen. Melding indien vertraagd? Indien een pakket is vertraagd, brengen we graag onze klanten op de hoogte. Wij willen u vragen om nog even geduld te hebben. Via onze track en trace pagina kunt u meer informatie krijgen over de te verwachten leverdatum en de actuele status van de vertragingen. Vertraagd? Soms kunnen ook wij te maken krijgen met onvoorziene omstandigheden waardoor een pakket vertraagd is. Feestdagen, drukte in het verkeer, pakketten die verkeerd zijn gesorteerd, pakketten die zijn beschadigd, verkeerde producten die zijn geleverd enz. Helaas kan er het een en ander misgaan, maar gelukkig maken wij het zelden mee. Vertraging vinden we enorm vervelend maar kunnen op dat moment niet meer doen dan geduld hebben. Soms kiezen we er zelfs voor om het product rechtstreeks van een hoofdleverancier naar de klant te verzenden, met extra hoge verzendkosten. Dit alles om er voor te zorgen dat de vertraging beperkt blijft. Tevens hebben we met vele leveranciers een voorraad koppeling, het kan echter soms gebeuren dat de informatie die ons wordt aangeboden niet actueel blijkt te zijn omdat de verkoop sneller kan gaan dan een voorraad status welke wordt bijgewerkt in een automatische product feed. Best Fightshop kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer levertijd niet gehaald kan worden. Daarin tegen leveren wij vele unieke producten die u niet snel ergens anders zult vinden en is het daarom soms het wachten waard! Het is een bewuste keuze om een groot aantal aan te bieden en deze niet allemaal hier op voorraad te leggen. Dit doen onze fabrikanten en hoofdleverancieren voor ons. Wij weten wat de meest verkochte producten zijn en kiezen bewust wat er hier op voorraad wordt gelegd, dit komt ten goede voor de productprijs. Orderverwerking?Indien u bij Best Fightshop een order plaatst gaat het als volgt. Klik hier, Log in in uw account om uw status te zien. Voor zendingen groter of zwaarder dan het bovenstaande gebruiken we diversen andere vervoersbedrijven, het is dan niet altijd mogelijk om hiervan een track en tracecode te versturen. Niet compleet of kapot ontvangen? Is het de doos of het pakket beschadigd ontvangen? Maak dan foto's van het pakket of product en mail deze ons binnen 1 dag, na ontvangst. Meldingen van defecten of vermiste producten die pas na 1 dag gemeld worden kunnen wij niet meer in behandeling nemen. Niet leverbaar? Wat nu? Het kan gebeuren dat een product door u besteld niet meer leverbaar is, afhankelijk van de leverancier kunnen wij u direct op de hoogte brengen of soms pas na enkele werkdagen. Helaas kunnen wij niet bij alle leverancier direct de huidige voorraad zien. Soms is een grote voorraad zichtbaar maar wordt op op dezelfde dag een grote order geplaatst waardoor niet meer leverbaar. Ook kan het gebeuren dat onze eigen voorraad minder is dan wat u besteld heeft en er dus door ons bijbesteld dient te worden. 1.Wij bieden u een alternatief aan indien mogelijk. 2.Wij annuleren en crediteren uw order. 3. Indien wij op de hoogte zijn gesteld van een datum waarop weer leverbaar dan vermelden wij dit rechtsonder op de creditnota. 4. U kunt op de aangegeven datum dan het product opnieuw bestellen in onze shop. Vragen? Wij doen ons uiterste best iedereen z.s.m te woord te staan. Het kan voorkomen dat wij door drukte niet direct in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te kunnen staan, onze excuses daarvoor. Toch kunt u ons 24/7 bereiken via Email. Wij kunnen u het snelste helpen wanneer u uw ordernummer vermeld in uw Email. |